Facebook se va implica foarte mult în inteligența artificială: ce planuri are Mark Zuckerberg
După aproximativ un an și jumătate în care și-a enervat cu adevărat părțile interesate, Mark Zuckerberg, CEO-ul Facebook, devenit Meta, a spus, în sfârșit, ceva care să-i facă pe investitori fericiți.
Bloomberg raportează că, într-un apel cu investitori, recent, CEO-ul Facebook a promis, ca aproape toți ceilalți din Silicon Valley, că va face din dezvoltarea AI a lui Meta o prioritate – un factor critic în planurile sale pentru 2023.
Probabil un obiectiv solid de urmărit, având în vedere că Meta a petrecut 2022 îngropând 14 miliarde de dolari în peisajul digital extrem de dezamăgitor care este metaversul.
Facebook vrea să se concentreze pe AI
„Lucrăm la aplatizarea structurii noastre organizaționale și la eliminarea unor straturi de management de mediu, pentru a lua decizii mai rapid”, a spus Zuckerberg în apel, potrivit Bloomberg, „precum și la implementarea instrumentelor AI pentru a ajuta inginerii noștri să fie mai productivi”.
Iată, acțiunile Meta au crescut cu 24% până la ora 11:00 a doua zi – ceea ce, potrivit Bloomberg, a fost cel mai mare salt de o zi pe care compania l-a văzut în aproape zece ani.
Facebook se va concentra pe utilizarea AI pentru a-și îmbunătăți algoritmii de recomandare a conținutului – o mișcare care este axată pe atragerea utilizatorilor și agențiilor de publicitate.
O mulțime de platforme vor trebui probabil să facă unele modificări algoritmice în următoarele luni, având în vedere că conținutul generat de AI este pe cale să inunde fiecare colț al internetului în care poate fi implementat – inclusiv rețelele sociale.
Un an mai târziu, decizia Meta de a migra către Metavers se dovedește a fi destul de scumpă. Reality Labs pierde mai mulți bani decât oricând, a dezvăluit compania-mamă a Facebook, în ultimul său raport.
Reality Labs, unitatea care supraveghează proiectele de realitate virtuală și augmentată din cadrul companiei, a pierdut 3,7 miliarde de dolari în al treilea trimestru al anului 2022, un salt față de pierderea de 2,6 miliarde de dolari, în urmă cu un an, și de 2,8 miliarde de dolari în trimestrul trecut.
Amintim că Meta, a făcut disponibilizări la scară largă, anul trecut.